EUcZIgwWAAAL7bf

Heb je een vraag?

Stuur ons een bericht.

Onze klantenservice is te bereikbaar op:
– Maandag t/m vrijdag: 8:30 – 17:30 uur
– Zaterdag : 10:00 – 17:00 uur

Waarmee kunnen wij je helpen?

Veelgestelde vragen.

Bestellen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor de meeste bestellingen met een bezorgadres in Nederland geldt, binnen 1-2 werkdagen bezorgd. 

Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

Bij een bestelbedrag boven de € 35,00 betalen wij de verzendkosten, ideaal toch? Dit geldt alleen voor afleveradressen in Nederland. Buiten Nederland is het € 50,00.

Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?

Jazeker! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je bestelling direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder de papieren factuur.

Kan ik zelf een afleverdatum kiezen?

Op het moment is het niet mogelijk om een gewenste leverdatum te kiezen.

Is het mogelijk om de bestelling dezelfde dag te laten bezorgen?

Op het moment is het niet mogelijk om de bestelling dezelfde dag te laten bezorgen.

Het product dat ik wil bestellen staat op uitverkocht. Wanneer komt het terug?

We proberen uitverkochte producten zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Zodra er weer voorraad is, passen we dit direct aan op de website. Houd de site dus in de gaten om op de hoogte te blijven.

Kan ik mijn cadeau naar het buitenland versturen?

Wij leveren momenteel alleen binnen Nederland, België en Duitsland. De verzendkosten verschillen per land. Deze worden berekend zodra het bezorg adres ingevuld is.
 

Kan ik producten uit mijn winkelmandje naar verschillende adressen sturen?

Per bestelling kun je één afleveradres doorgeven. Wil je de producten naar verschillende adressen sturen? Dan plaats je elke bestelling apart.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en het volume van de zending. De meeste artikelen kunnen met de brievenbuspost worden verzonden. In dit geval wordt dan ook geen Track&Trace nummer meegeleverd.

Wij verzenden op 3 verschillende manieren om de kosten zo laag mogelijk te houden voor jou.

  1. Brievenbuspost: Dit is de meest voorkomende en goedkoopste manier. De bestelling past door de brievenbus en wordt in een bubbeltjes envelop verstuurd. De kosten zijn afhankelijk van het aantal producten. Bij deze methode zit geen Track en Trace
  2. Brievenbuspakket: De bestelling past door de brievenbus maar je wil wel een Track en Trace. Je krijgt deze extra optie te zien tijdens het bestel proces.
  3. Pakket: De bestelling past niet door de brievenbus. Sommige producten passen niet door de brievenbus. Hiervoor zal alleen de pakket optie beschikbaar zijn.

Kan mijn bestelling op een postbus adres geleverd worden?

Op een postbus adres kunnen we helaas niet bezorgen. 

Kan ik nog extra informatie meegeven tijdens het bestellen?

Tijdens het bestel proces is er een opmerkingenveld beschikbaar, waar je extra informatie kan achterlaten.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Kies voor een van de volgende betaalmethodes om jouw bestelling zo snel mogelijk te ontvangen:

  • Ideal
  • Creditcard
  • ApplePay
  • SOFORT Banking
  • Bancontact
  • Belfius Direct Net

Jouw betaling wordt dan direct verwerkt, zodat we meteen met de bestelling aan de slag kunnen.

Kan ik op rekening bestellen?

Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te bestellen.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om achteraf te betalen. Wij ondersteunen de betaalmethode Klarna en AfterPay niet.

Wat zijn de betaalgegevens van Lunchprikkers.nl?

Onze bankgegevens zijn:
SWIFT / BIC code: KNABNL2H
IBAN Nr.: NL08 KNAB 0255 8326 05

Wat is jullie KvK- en BTW nummer?

KvK nummer : 68087799
BTW nummer: NL001718419B79
 

Zijn er speciale kortingsacties?

Via onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze speciale acties! Ontvang je deze nog niet? Meld je dan direct aan!

Hoe gebruik ik een kortingscode?

De kortingscode kun je invullen tijdens het bestel proces, voordat je een betaalmethode kiest. Vul jouw kortingscode in. De prijs van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken.

Ik ben mijn kortingscode vergeten, kan dit nog verrekend worden?

Ben je de kortingscode vergeten tijdens het bestellen en heb je nog niet betaald? Neem dan direct contact op via whatsapp en houdt het ordernummer en de code bij de hand. Is de bestelling al wel betaald? Dan kunnen wij de kortingscode helaas niet meer toevoegen.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

Deze informatie wordt niet met de bestelling meegeleverd. De factuur kun je terugvinden in de bevestiging van de verzending. Deze ontvang je per email zodra jouw bestelling wordt verzonden.

Kan ik mijn factuur nog aanpassen?

Zolang je bestelling nog niet verstuurd is, kunnen we de factuur gegevens aanpassen. Zodra de bestelling verstuurd is, is dit niet meer mogelijk. Het snelste is om wijzigingen aan de factuur, via whatsapp door te geven.

Status van bestelling

Wat is de status van mijn bestelling?

Benieuwd naar de status van jouw bestelling? Deze kun je eenvoudig checken door in te loggen. De verschillende statussen betekenen het volgende:

  • Niet betaald: wij hebben de betaling van je bestelling nog niet ontvangen.
  • In behandeling: we zijn op dit moment bezig jouw bestelling samen te stellen.
  • Geannuleerd: je bestelling is geannuleerd en deze zal dus niet gemaakt/ verstuurd worden.
  • Verzonden: houd de post in de gaten, jouw bestelling is onderweg!

Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?

Je kunt de bevestigingsmail binnen 5 minuten in jouw mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Check dan eerst even de ‘ongewenste mail’, misschien dat je hem daar kunt vinden. Foutje gemaakt? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het voor je aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan ook even contact met ons op.
 

Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?

 
Als je bestelling op de status ‘in behandeling ’ staat, kun je jouw bestelling nog aanpassen. Je kunt de status terugvinden door in te loggen op lunchprikkers.nl en naar je lopende bestellingen te gaan. Is de status anders dan ‘in behandeling’, dan is het niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen.
 

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?

 
Zodra de bestelling is afgerond gaan we direct aan de slag om de snelle levertijd te halen. Het is daarom niet mogelijk om achteraf nog iets toe te voegen aan je bestelling.
 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het annuleren van een bestelling kan alleen als deze nog niet afgerond en verzonden is. Als de bestelling al wel is betaald maar wil je hem toch annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan kijken we samen even wat we voor je kunnen betekenen.
Verzending en bezorging

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor de meeste bestellingen met een bezorgadres binnen Nederland geldt, binnen 1-2 werkdagen bezorgd. 
 

Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

Bij een bestelbedrag boven de € 35,00 betalen wij de verzendkosten, ideaal toch? Dit geldt alleen voor afleveradressen in Nederland. Buiten Nederland is dit vanaf € 50,00.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

 
Je kunt je bestelling op verschillende manieren laten leveren. 
  • Brievenbuspost: Dit is de meest voorkomende en goedkoopste manier. De bestelling past door de brievenbus en wordt in een bubbeltjes envelop verstuurd. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht van de producten. Bij deze methode zit geen Track&Trace.
  • Brievenbus pakket: De bestelling past door de brievenbus, maar je wil wel een Track&Trace. Je krijgt deze extra optie te zien tijdens het bestel proces.
  • Pakket: De bestelling past niet door de brievenbus. Hiervoor zal alleen de pakket optie beschikbaar zijn. Dit wordt automatisch berekend. 
Wij werken voor brievenbuspakketjes en pakketten samen met DHL. De brievenbuspost wordt door PostNL afgehandeld. In de bevestiging van de verzending kun je terug zien wie jouw pakket gaat bezorgen en ontvang je de bijbehorende Track&Trace code, indien je hiervoor gekozen hebt.

 

Past mijn pakket door de brievenbus?

Afhankelijk van de producten die je hebt gekozen, past het wel of niet door de brievenbus. Het kan voorkomen dat 1 product niet door de brievenbus past. Hierdoor wordt het dan automatisch een pakket zending. 
In de bevestigingsmail van jouw bestelling en van verzending kun je terugvinden wat jouw gekozen optie is.
 

Wat zijn de bezorgdagen?

De bezorgdagen zijn afhankelijk van welke bezorgdienst is gekozen. 
Is de bestelling met PostNL verzonden, dan zijn de bezorgdagen van dinsdag t/m zaterdag. Is de bestelling verzonden met DHL, dan zijn de bezorgdagen van maandag t/m zaterdag.
 

Kan ik mijn pakketje volgen?

Zodra je bestelling wordt verzonden, ontvang je per e-mail de bevestiging van de verzending met daarin de Track&Trace code, als het een brievenbuspakket of pakket betreft. Voor brievenbus post is geen Track&Trace beschikbaar.
 

Is mijn bestelling al verzonden?

Zodra we je bestelling hebben verstuurd, ontvang je een bevestiging per e-mail. Je kunt ook in jouw lunchprikkers.nl account de status van je bestelling terug zien.
 

De Track&Trace doet het niet, wat moet ik doen?

Check altijd eerst of je bestelling al door ons verzonden is. Als dat het geval is en de Track&Trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.
 

Hoe laat wordt mijn pakket geleverd?

Alle pakketten worden tussen 8 uur in de ochtend en 21 uur in de avond geleverd. Specifieke informatie kun je inzien met de track & trace code. Hier zie je ook of de bezorging misschien wat vertraging heeft opgelopen.
 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

Heb jij gekozen voor brievenbuspost of een brievenbuspakket? Dan hoef je niet thuis te zijn en levert de postbode de bestelling door de brievenbus. Wanneer jouw bestelling valt onder pakketpost en je bent niet thuis tijdens het bezorgmoment, gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde servicepunt. Je kunt het hier de volgende werkdag ophalen. Je ontvangt in dit geval een briefje in de brievenbus. Via de code op het briefje kan je ook een andere afspraak met de bezorger maken.
Service & contact

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Oei, vervelend dat de bestelling niet ongeschonden bij je is aangekomen. Neem contact op met onze klantenservice en wij kijken samen wat de best passende oplossing is.
 

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?

Wat jammer dat je niet je hele bestelling in een keer hebt ontvangen. Neem even contact met ons op.
 

Mijn producten zijn niet zoals ik gehoopt had, wat moet ik doen?

Super jammer dat we jouw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. Omdat wij hier net zo van balen als jij, willen we dit graag voor je oplossen. Stuur ons via de e-mail of whatsapp een foto van het product dat jij hebt ontvangen. Wij zullen dit beoordelen en dan zoeken wij samen naar een passende oplossing.
 

Mijn bestelling is retour gestuurd, wat nu?

Wat vervelend dat de Track&Trace code van jouw pakket aangeeft dat het retour is gestuurd naar ons. Wil je contact met ons opnemen? We kijken dan samen naar een oplossing om de bestelling alsnog zo snel mogelijk bij jou te laten bezorgen.
 

Kan ik mijn bestelling omruilen of retourneren?

Ben je toch niet tevreden met de geleverde producten? Dan kan je deze binnen 14 dagen na de besteldatum retourneren. De kosten voor terugsturen zijn voor eigen rekening. Het bedrag van de geretourneerde producten zullen dan uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald worden na ontvangst. Kijk voor de aanvullende  voorwaarden voor retourneren hier.
 

Waar kan ik mijn bestelling naar retourneren?

Retour adres:

Klantenservice Lunchprikkers.nl
t.a.v. Retournr #bestelnr
Henry Hudsonstraat 8
2678GR DE LIER
Nederland

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

 
Hulp nodig bij het vinden van een product of een vraag over ons assortiment? Je kunt ons bereiken via
Waarmee kunnen wij je helpen?
of e-mail. Een e-mail kun je sturen naar: info@lunchprikkers.nl. Je kunt ook via onze facebook of instagram pagina’s direct jouw vraag stellen.
 

Zijn mijn persoonsgegevens bij jullie veilig?

Wij zijn blij met jou als klant en willen dat je zeker weet dat jouw persoonsgegevens bij ons in goede handen zijn. We gaan zeer zorgvuldig om met deze gevoelige informatie en willen hier zo transparant mogelijk in zijn. Alle gegevens die je bij ons achterlaat, slaan we via een veilige SSL-verbinding op in onze beveiligde database. Dit betekent dat slechts een aantal vertrouwenspersonen toegang hebben tot deze gegevens. Wie dus niets met jouw gegevens te maken heeft, kan hier ook niet bij. We beloven je plechtig dat we de informatie alleen intern gebruiken en dat er zonder jouw toestemming of andere wettelijke grondslag niets wordt doorgespeeld aan derden voor commerciële of andere doeleinden.
 

Ik heb een fout in mijn e-mailadres, hoe kan ik dat aanpassen?

Dat kan gebeuren! Wij passen het graag voor je aan, neem contact op met onze klantenservice.