
Heb je een vraag?
Stuur ons een bericht.
Onze klantenservice is te bereikbaar op:
– Maandag t/m vrijdag: 8:30 – 17:30 uur
– Zaterdag : 10:00 – 17:00 uur
Veelgestelde vragen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor de meeste bestellingen met een bezorgadres in Nederland geldt, binnen 1-2 werkdagen bezorgd.
Wanneer betaal ik geen verzendkosten?
Bij een bestelbedrag boven de € 35,00 betalen wij de verzendkosten, ideaal toch? Dit geldt alleen voor afleveradressen in Nederland. Buiten Nederland is het € 50,00.
Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?
Jazeker! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je bestelling direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder de papieren factuur.
Kan ik zelf een afleverdatum kiezen?
Op het moment is het niet mogelijk om een gewenste leverdatum te kiezen.
Is het mogelijk om de bestelling dezelfde dag te laten bezorgen?
Op het moment is het niet mogelijk om de bestelling dezelfde dag te laten bezorgen.
Het product dat ik wil bestellen staat op uitverkocht. Wanneer komt het terug?
We proberen uitverkochte producten zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Zodra er weer voorraad is, passen we dit direct aan op de website. Houd de site dus in de gaten om op de hoogte te blijven.
Kan ik mijn cadeau naar het buitenland versturen?
Kan ik producten uit mijn winkelmandje naar verschillende adressen sturen?
Per bestelling kun je één afleveradres doorgeven. Wil je de producten naar verschillende adressen sturen? Dan plaats je elke bestelling apart.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht en het volume van de zending. De meeste artikelen kunnen met de brievenbuspost worden verzonden. In dit geval wordt dan ook geen Track&Trace nummer meegeleverd.
Wij verzenden op 3 verschillende manieren om de kosten zo laag mogelijk te houden voor jou.
- Brievenbuspost: Dit is de meest voorkomende en goedkoopste manier. De bestelling past door de brievenbus en wordt in een bubbeltjes envelop verstuurd. De kosten zijn afhankelijk van het aantal producten. Bij deze methode zit geen Track en Trace.
- Brievenbuspakket: De bestelling past door de brievenbus maar je wil wel een Track en Trace. Je krijgt deze extra optie te zien tijdens het bestel proces.
- Pakket: De bestelling past niet door de brievenbus. Sommige producten passen niet door de brievenbus. Hiervoor zal alleen de pakket optie beschikbaar zijn.
Kan mijn bestelling op een postbus adres geleverd worden?
Op een postbus adres kunnen we helaas niet bezorgen.
Kan ik nog extra informatie meegeven tijdens het bestellen?
Tijdens het bestel proces is er een opmerkingenveld beschikbaar, waar je extra informatie kan achterlaten.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Kies voor een van de volgende betaalmethodes om jouw bestelling zo snel mogelijk te ontvangen:
- Ideal
- Creditcard
- ApplePay
- SOFORT Banking
- Bancontact
- Belfius Direct Net
Jouw betaling wordt dan direct verwerkt, zodat we meteen met de bestelling aan de slag kunnen.
Kan ik op rekening bestellen?
Voor particuliere bestellingen is het niet mogelijk om op rekening te bestellen.
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Het is niet mogelijk om achteraf te betalen. Wij ondersteunen de betaalmethode Klarna en AfterPay niet.
Wat zijn de betaalgegevens van Lunchprikkers.nl?
Onze bankgegevens zijn:
SWIFT / BIC code: KNABNL2H
IBAN Nr.: NL08 KNAB 0255 8326 05
Wat is jullie KvK- en BTW nummer?
Via onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze speciale acties! Ontvang je deze nog niet? Meld je dan direct aan!
Hoe gebruik ik een kortingscode?
De kortingscode kun je invullen tijdens het bestel proces, voordat je een betaalmethode kiest. Vul jouw kortingscode in. De prijs van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken.
Ik ben mijn kortingscode vergeten, kan dit nog verrekend worden?
Ben je de kortingscode vergeten tijdens het bestellen en heb je nog niet betaald? Neem dan direct contact op via whatsapp en houdt het ordernummer en de code bij de hand. Is de bestelling al wel betaald? Dan kunnen wij de kortingscode helaas niet meer toevoegen.
Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?
Deze informatie wordt niet met de bestelling meegeleverd. De factuur kun je terugvinden in de bevestiging van de verzending. Deze ontvang je per email zodra jouw bestelling wordt verzonden.
Kan ik mijn factuur nog aanpassen?
Zolang je bestelling nog niet verstuurd is, kunnen we de factuur gegevens aanpassen. Zodra de bestelling verstuurd is, is dit niet meer mogelijk. Het snelste is om wijzigingen aan de factuur, via whatsapp door te geven.
Wat is de status van mijn bestelling?
Benieuwd naar de status van jouw bestelling? Deze kun je eenvoudig checken door in te loggen. De verschillende statussen betekenen het volgende:
- Niet betaald: wij hebben de betaling van je bestelling nog niet ontvangen.
- In behandeling: we zijn op dit moment bezig jouw bestelling samen te stellen.
- Geannuleerd: je bestelling is geannuleerd en deze zal dus niet gemaakt/ verstuurd worden.
- Verzonden: houd de post in de gaten, jouw bestelling is onderweg!
Retour adres:
Klantenservice Lunchprikkers.nl
t.a.v. Retournr #bestelnr
Henry Hudsonstraat 8
2678GR DE LIER
Nederland